søndag den 8. juni 2014

CHICAGO

Nu er det lidt over en måned siden, at jeg var i Chicago med mine 12 andre skønne udvekslings-hoveder. Vi tog torsdag morgen Brunas vaertsfamilies "mini"-van og begyndte så vores laaange køretur. Det var ligesom dengang vi tog til Mall Of America, hvor Aina, Liv, Mona og jeg var klemt sammen på bagsædet. Hvorfor vi var så opsatte på at goere det igen, ved jeg ikke. Det var ikke specielt rart, men nogle skulle jo sidde der.

Vi ankom om aftenen til vores rigtig fine hotel, 30 minutter fra downtown Chicago. Vi fandt hurtigt ud af, at der var en pool, så der gik ikke lang tid, før vi var iført badetøj. Alt i alt var det en rigtig god aften, med både pool og gåtur, i vores ikke så desperate forsøg i at finde en Walgreens.


Næste morgen var vi tidligt oppe. Der blev spist morgenmad hos hotellets morgenmadsbuffet, og snart var vi på vej mod downtown Chicago. 

Jen, vores coordinator, stoppede ved vandet, hvor vi fik taget billeder med Chicagos skyline i baggrunden, hvilket vi nok gjorde i godt 30 minutter eller noget. 

Herefter kørte vi videre i godt 5 minutter, før vi alle pilede ud af vores van igen. Efter godt 5 minutters gågang (det tog nok lidt længere tid end det, når man tænker over det. Vi var trods alt 12 foreigners, som skulle stoppe og være useriøse hver 30 sekunder.), nåede vi frem til The Bean og her blev der endnu engang taget en hel del billeder. 
❤️❤️❤️

I løbet af dagen tog vi også til Navy Pier, som var lidt halvskuffende og kedeligt, men I det mindste købte jeg denne her hand sanitizer, så helt dum var Navy Pier ikke! Kun lidt dum. 

Vi fik også shoppet en del - altså, bortset fra mig. Havde fået tilsendt nyt kort, så min søde bank havde lukket det gamle. Selvfølgelig var mit nye kort derhjemme ❤️Love my life❤️. 

Om aftenen spiste vi på en rigtig lækker restaurant og så om aftenen var der dømt hygge med brigaderos og foreigners.

Næste morgen var vi endnu engang tidligt oppe, da vi skulle pakke vores tasker sammen og afsted. Vi stoppede 20 minutter ved et outlet, og kan nu stolt erklære at jeg har købt to par bukset i under 20 minutter - jeg takker søde May fra Thailand at have lånt mig penge til dem. Så var vi afsted igen og snart var vi i Six Flags. Der var mange mennesker og prøvede egentligt ikke så meget, men det var super sjovt, især fordi i starten ville Lisa (Tyskland), May og jeg ikke prøve den første forlystelse de andre ville prøve, så vi gik rundt for os selv. Måske lidt en dum idé, for efter 4 timer ville vi tilbage til de andre. Det er meget nemt at blive væk i Six Flags, lad os bare sige det. Men vi fandt dem og fik prøvet en forlystelse med de andre hoveder. 

Tre glade foreigners på tur!! 

Om aftenen kørte vi hjem af, alle udmattede efter en lang weekend med måske ikke alt for meget søvn.  
Chicago, det her var ikke sidste gang! I'll see you again



Ingen kommentarer:

Send en kommentar