lørdag den 7. juni 2014

SIDSTE SKOLEDAG OG GRADUATION



Slutningen på mit udvekslingsår her lakker mod enden og for lidt over ern uge siden havde jeg sidste skoledag. Hele ugen havde været fyldt med finals, de amerikanske eksamener, og jeg tror ikke det gik op for nogle af os, at vi snart var færdige med skolen. Torsdag var seniors og alle udvekslingsstudenternes sidste skoledag. Fredag havde vi fri og lørdag havde vi så graduation.



Sidste school lunch med dem her :( men jeg kommer helt sikkert ikke til at savne skolens frokost! Føj
Torsdag havde vi "prøve"-graduation, hvor vi øvede os med at skulle gå ind og sætte os ned, hvornår vi skulle kaste vores graduation-cap og så videre. Herefter havde vi egentligt fri og alle vores seniors tog hjem. Det kunne vi teknisk set også, bortset fra, at vi ikke kunne køre, så vi skulle køre med skolebussen, hvis det var. Dog var der stadig godt 1,5 time til at klokken ringede, så hvad gør vi så? Vi holder da photoshoot! Det var skægt og vi gøglede rundt i lang tid, uden at blive skældt ud. Selvom vores principal kom ind i "the gym", mens vi var 5 foreigners derinde, som beatboxede ved den store talerstol. Lidt akavet, men han grinte bare og gik igen. ❤️❤️ Herefter tog vi billeder udenfor, da vi så min buschauffør og spurgte om han ville tage et billede af os foran en gul skolebus. Vi er jo i USA!




Så vi startede med at have normale billeder foran skolen som enhver udvekslingsstudent vil tage.



Og så endte vi at tage billeder alá det her.

Det blev hurtigt lørdag, og det blev graduation-day. Alle seniors og foreigners (tror vi var de 42 stykker... Vi er en lille skole!) mødtes ved 9-tiden og klokken 10 startede graduation.



Bruna (Brasilien) og jeg på vej til vores pladser. ❤️

Herefter blev der taget billeder og grædt. Jeg græd faktisk ikke! Det hele var lidt for surrealistisk for mig, så det gik ikke heeelt op for mig.

Efter graduation, var jeg nok til 4 forskellige graduation parties. Fyldt med mad.







Tak for alt, North Crawford!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar