torsdag den 28. november 2013

HAPPY THANKSGIVING


Hold op, hvor har jeg glædet mig til den her dag. Noget jeg altid har set frem til ved USA var.... THANKSGIVING! Synes det er en fantastisk holiday. Alt det der med familien kommer sammen - eller venner - og alt det op til. Som Aina, min søde veninde/værtskusine sagde "It's amazing that school gives us days off just so we can get to eat.", hvilket lyder som en hver udvekslingsstudent drøm. 
Jeg føler, at som udvekslingsstudent, er Thanksgiving en helt speciel dag. Det er en dag, hvor du kan få lov og reflektere over, hvor du er og, hvor velsignet du er. Jeg er super taknemmelig over den her fantastiske livsændrende muliged jeg har fået. Taknemmelig for at der var nogle som besluttede sig for at lukke mig ind i deres familie. Taknemmelig for alle mine nye venner på min nye fantastiske skole og taknemmelig for, at jeg i første omgang har muligheden for at udleve den her drøm. Jeg er taknemmelig for mine venner og familie derhjemme, som venter på mig derhjemme og som altid har været der for mig. Der er så meget, som jeg er taknemmelig for, så tak! Og nu skal jeg vise min taknemmelighed ved at spise som en grisebasse!

I går var jeg hjemme hos Aina sammen med Mona, for at spise aftensmad og bare hygge indtil vi skulle over til Lysianne. Ainas værtsfamilie havde en lille pre-thanksgiving middag, og ååååh, hvor var det godt! Kalkun, stuffing, mashed potatoes, pumpkin pie.. Så godt! Herefter var Ainas værtsøster, Courtney, hjemme og hun skulle bage julesmåkager/sugar cookies for sit arbejde, så det havde vi det super sjovt med. Det blev gjort i stor stil med alle formerne og selvfølgelig endte os udvekslingsstudenter med at smøre frosting i hinandens hoveder da vi skulle dekorere dem. Julemusik i baggrunden, sne udenfor og god stemning! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar