søndag den 17. november 2013

HVORFOR, ANNA???


Fandt her den anden dag nogle gamle billeder, hvor nogle af dem er lidt halv-ligegyldige men synes det kunne være sjove at dele dem med jer! 
Fandt det her søøøøde billede af min broman og jeg da han blev student - synes det her billede er os i en nøddeskal (skulle til at skrive æggeskal...) 
Mig, som egentligt burde forberede mig til dansk mundtlig afgangsprøve, men besluttede mig for at lege med tape i stedet. Overspringshandling nummer 1927213 
Dum kat nummer 1 som ikke ville lade mig pakke da jeg skulle til Milano med pappi! 
Dum kat nummer 2 som bare er latterlig 
Mig, som er super klar til sidste skoledag - tror jeg er en 80'er fitness træner, men for at være helt ærlig er je sku ikke helt sikker...
Jaaaa flere dumme billeder af mig! Denne gang i min pyjamas woop
Pigerne gav mig jo en Harry Styles cardboard cutout, som Jakob synes kunne være sjov at putte hestemaske på - tak bror <3 
Chou Chou, what are you doing
Seriøst hvorfor????????
HVORFOR
Og så lige klassikeren - mig, der skulle til at tage billeder af mig på min Mac da den glider ned fra sofaen - OG JEG GRIBER DEN!! 

Kan måske godt se at det her bare et et indlæg med mig og mine dumme katte. Men ja, here you go <33 Er lige pt alene hjemme, siden Aime og Jada er med nogle andre fra the family - de skulle vist ud og øve sig i at skyde - deer season starter jo i morgen, hvis jeg ikke tager helt fejl og det er altså den helt store ting her! Tror deer season for dem er hvad badesæsonen er for os hjemme i lille Danmark. Sagde dog nej tak, er pænt bange for ting der skyder hahaha! I stedet for rydder jeg op, hører musik og tøffer rundt i min pyjamas. 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar