lørdag den 16. november 2013

JOSEPH AND THE AMAZING TECHNICOLOR DREAMCOAT

Puha, hvor har der været gang i den! Er lige kommet hjem fra North Crawford efter endnu en aften med musical. De optrådte i sidste uge og så i går spurgte min søde Shakespeare lærer, Mr. Ghormley om Aina (Norge) og jeg havde lyst til at hjælpe til med musicalen. Jeg så begge optræderne i sidste uge, og Aina og jeg ser musicalen når vi ikke hjælper til, så i så den i går og i dag! En ting jeg virkelig fortryder er at jeg ikke deltog, men har haft det virkelig sjovt herude på sidelinjen! Jeg har hjulpet med at sælge "applause grams", så det har været rigtig hyggeligt. Jeg kan nu også synge med på sangene og noget af koregrafien (jeg ved at jeg stavede det ord forkert, men det ser bare ikke rigtigt ud lige meget hvad....). Det er en super sjov og gennemført musical og igen i morgen skal jeg se den to gange og være på skolen hele dagen, haha! I don't mind, jeg elsker North Crawford ;) Stemningen er altid så god og især når musicalen er ovre og alle skuespillerne står ude på en lang række, så du giver dem alle high fives og alle er bare super glade. Har fået en del "You again?!" "Haven't you been to all the shows?" "Hello stranger!" Og så videre, woopsi. Siden alle skuespillerne har læbestift på (drengene ser pisse komiske ud må jeg lige bemærke med deres smukke makeup og eyeliner), bliver der uddelt kys og så videre bagefter, så dem går jeg og samler på. Men ja, Ghormley styrer for at have skabt den her fantastiske musical og alt i alt er jeg bare super glad <3 Nu vil jeg vaske den her læbestift af mig, hoppe i nattøjet og se noget kvalitetstv med reklamer hvert 10. minut, wuuhu! 
Aina, Mr. Ghormley og jeg! Fik aldrig købt en North Crawford Playhouse sweatshirt, øv :((( 
Girls <3 Undertegnede, Mona og Aina (se lige den flotte læbestift på min kind alligevel..)
Så fotogene, I am sorry for all this fabulous 
Guess who, Liv og Aina
Har altså taget en smule på (struggles of all exchange students...) men det er okay fordi basketball starter på mandag så det skal nok ryge af igen! *tager en tår af min Pepsi* 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar