tirsdag den 12. november 2013

VETERANS DAY AND SNOW

I dag da jeg var på vej ud af døren til bussen, lagde jeg mærke til noget underligt. Regnen lignede ikke sig selv og jeg blev nødt til at være sikker på, at mine øjne ikke tog fejl. Sneede det?! Sørme så, om det ikke gjorde det! Jeg regnede ikke med at det ville blive, men efter 2. time fik alle os elever lidt af et chok! 5 cm sne dækkede vejene udenfor. Det er altså kun november! Den havde jeg altså ikke lige set komme. I 4. time blev alle 5-12th graders released til "teatersalen" (tror altså bare jeg bruger de engelske ord for alle de ting der sker nu hahaha), hvor vi blev bedt om at sætte os ned. I dag er jo Veterans Day, så vores rektor, Doctor Davis, gav os en lille tale og så skulle vi rejse os, hvorefter der kom nogle gamle veteraner ind, heriblandt min værtsmorfar, Ed! Både Mona (Tyskland. Det er hendes værtsfar) og jeg var vildt overraskede! De kom bærende ind med det amerikanske flag og det var ret spændende at se. Så gav Davis en tale, vi så en video om veteranerne, og så kom en lokal kunstner og fortalte om et maleri, som hun havde malet til ære for veteranerne. Hun lavede et lille en-mands show, hvilket var virkeligt underligt at se og lignede noget man ville gøre grin med på Saturday Night Live. Super spøjs kvinde. 

Ellers efter skole, skulle der tages billeder af sneen! Det var allerede smeltet det meste af det, men lidt var der da! 
Ja, det er altså min smukke busrute hjem - og så lige et billede af de nysgerrige heste i baghaven <3

Ellers har vi snakket med Mr. Ghormley, hvad vores forårsskuespil skal være! Musicalen er jo i gang lige nu, og den er så fed! Fortryder super meget at jeg ikke valgte at være med i musicalen, men heldigvis er der skuespillet til marts! Vi skal optræde med The Merchant og Venice, så det glæder jeg mig til! Auditions er i december, aaargh! Håber bare at det ikke falder sammen med min tur til Californien, som jeg skal med CETUSA en uge i marts - det glæder jeg mig også super meget til! Men ja, her er et lille indlæg fra min mandag. Håber I har haft en god weekend! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar