tirsdag den 5. november 2013

PÅ SÅDAN EN REGNVEJRSMANDAG

Hold da op, hvor blev det efterår lige pludselig! Da jeg kom ud fra skolen i dag (vi er indenfor 8-15:20. Tror slet ikke vi er tilladt at gå udenfor, mener at det kun er de små børn og legepladsen!), blev jeg helt overrasket over vejret. Gråt og vådt. Nå, op på skolebussen, musikken i ørerne og så 35 minutters køretur hjem. Da jeg kom hjem så jeg dog det her ude foran min dør: 
Juhuuu, pakke fra Danmark!
Vinterjakke og lidt ordentlig guf! 
Jaaaaaaaa! Mine sukkerjordbær, Marabou og... SMIL! 
Hvaaa mor, er der en iPhone 5 på vej til mig i posten, så jeg kan bruge mit nye cover?? Haha, driller bare! Super ærgerligt, for det er super fint.
Det gjorde da lige min mandag en hel del bedre, så tak søde familie <3 

Ellers har det været en helt udmærket dag. I morges havde vi "yearbook assembly", hvor vi udfyldte en orderform for vores yearbook. Er lidt ærgerlig over det billede der havner i den af mig, da jeg ikke var forberedt på at få taget mit billede den dag de tog billeder. Dårlig hår, makeup og alt i alt super uheldigt! Den kommer engang i maj, så glæder mig til at få den, men tror jeg klistrer et andet billede af mig i den haha! 

Ellers har vi en slacker uge i skolen. Onsdag har vi early release, torsdag er der musical opvisning for os high school elever og fredag bruger vi vores første "snow day" da volleyball pigerne har deres kamp! Det er i Green Bay (city of Packers, woop!), så det er altså en 4,5 time køretur i skolebus, som kører fra skolen 4:30 om morgenen. Må bare prøve at holde mig fra mit slik jeg fik i dag så jeg kan guffe det på fredag, haha! 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar