torsdag den 12. december 2013

DREAMS AND REALITY



"Havde en drøm i nat at jeg havde sidste skoledag på North Crawford uden at vide det og tog hjem om lørdagen i troen om at jeg på en eller anden måde stadig skulle hentes af skolebussen næste mandag. Da jeg fandt ud af at jeg ikke skulle og jeg havde haft min sidste skoledag på NC (uden at vide det) begyndte jeg at stortude da mor trak mig ind på det lille gymnasium, hvor en gruppe piger stod og var klar til at lukke mig ind ind i deres gruppe. I stedet for begyndte jeg at tude endnu mere og vågnede op med det største hul i hjertet. Jeg troede helt seriøst at drømmen var virkelighed, at de 10 måneder her i USA allerede var fløjet forbi uden at jeg havde lagt mærke til det. Det bliver hårdt at skulle tage hjem." 

En note fra i morges jeg skrev da jeg stadig var halvt sovende. Synes det var en drøm, der tog ret hårdt på mig og som virkelig fik sat tankerne igang. Har slet ikke tænkt over, hvor hårdt det vil blive at forlade dette fantastiske sted. Det har været rigtigt hårdt, men den seneste 1,5 månede er det hele virkelig faldet på plads og jeg har aldrig været gladere. Denne drøm virkede så realistisk og kan huske, hvor meget jeg tudede i den. Og det gav virkelig en idé om, hvordan det bliver at forlade det her sted. Er så paranoid om, hvor hurtigt tiden går. Vil ikke hjem. Vil hjem, hjem til min familie og og venner, men vil ikke hjem. Jeg elsker North Crawford, nyder rent faktisk at gå i skole. Elsker menneskerne jeg har omkring mig, og ikke at skulle se dem hver dag river i hjertet. Jeg er begyndt at skrive dagbog på daglig basis, så jeg kan huske det hele. Jeg er så glad for at de fleste af udvekslingsstudenterne bor noglelunde tæt på - bortset fra to, men resten bor i Europa <3 ser allerede frem til at skulle holde reunions og forhåbentligt kan vi alle sammen tage tilbage på samme tid! Vil ikke have, at det her skal slutte. Vil ikke forlade Wisconsin. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar