søndag den 5. januar 2014

ICECOLD, BABY, ICECOLD

Så blev det nytår... eller, for 5 dage siden blev det nytår. Jeg har ikke blogget i super lang tid, hvilket jeg vil undskylde for. Der er så meget at skrive, så jeg tror simpelthen at jeg vil dele indlæggene op og så sætte dem til at poste automatisk i løbet af den kommende uge. Og nårh ja, sådan her ser vejret ud i den kommende uge:
Yep, det er altså celcius det der. Vores skole er allerede blevet lukket for i morgen, så jeg har en længere weekend, hvilket er super lækkert! Så det bliver nok i morgen, hvor jeg ikke har noget at taget mig til, at jeg sætter mig ned og får skrevet om alt det, der er sket mellem sidste indlæg og op til nu. Og det som jeg har glemt at fortælle om. Ser også mange blogge har lavet "mit 2013 i billeder", så kunne godt finde på at lave aådan et lille indlæg også. Bare lige så I ved at jeg er i live og i vil få lov til at høre om det seneste stykke tid. 

Men jep, vi får altså "op til" -33 grader, hvilket altså har gjort at North Crawford har besluttet sig for, at det er sku for farligt at gå i skole. I starten var os udvekslingsstudenter sådan lidt "haha ej get over yourself", men da vores ellers så ofte glade og sjove Ghorm kom hen til vores sædvanlige bord i frokostpausen, og begyndte med et dybt alvorligt blik og begyndte at snakke om, hvad der ville ske på mandag, hvorfor skolen lukkede og hvorfor det var så farligt, blev vi alle helt stille og bange. Selvfølgelig er det jo varmt nok (forhåbentligt) inde i dit hus og din bil og sådan, men hvis du tager ud og køre og så kører galt, er du jo på røven. . Alt det der ikke er dækket til, vil jo begyndte at fryse. Ghorm sagde at det her var super seriøst og farligt og den glade mand skræmte os virkelig! Men bagefter smilte han og sagde "Oh, by the way, you will have to try to go outside and spit, just so you can see how it freezes in the air!" Ååh, Ghorm <3 Men ja, der er en masse indlæg på vej, vil bare lige fortælle jer at jeg er altså i live! Kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar