søndag den 9. marts 2014

SIDEN SIDST

Det er altså helt sindssygt med, hvor stærkt tiden går. Jeg synes altid jeg snakker om det, men det er noget, som altid gør mig lidt betuttet. Jeg sidder af og til og læser mit seneste indlæg før jeg poster noget nyt, så jeg ikke gentager mig selv, men gang efter gang bliver jeg helt sådan "Er du gal, der er sket en del siden sidst!"

Sidst jeg skrev, snakkede jeg om vi snart havde vores sidste basketball-kamp med vores "ærkefjender" La Farge. Tror egentligt at vores fjender når det kommer til basketball er lidt Kickapoo, men hvis du spørger vores JV-hold var det helt klart La Farge med deres ringe sportsånd og voldelige spillere. Til sidst, selvom vi var ved at tabe 44-13 eller noget, blev vi simpelthen så pisse sure på dem. De spillede så aggressivt og hvad tænker vi så? "Two can play at this game!". Så vi blev aggressive. Og vi fik to piger til at græde på 50 sekunder eller noget. Mor, jeg ved du ikke har opdraget mig sådan her, men her er, hvad jeg har at sige til dem: PAYBACK! Så selvom vi tabte var det en god kamp, for vi fik liiiige skaffet lidt æresfrygt hos de La Farge-piger med den sindssygt ringe sportsånd, hehe.
Vores søde Coach Peth havde endda bagt os cookies! En basketball og vores nummer. Jaaa, jeg er jo nummer 14! Kunne ikke bede om en bedre coach <3

I sidste uge fik jeg også købt prom dress! Juhuu! Var så glad, især fordi der er så mange af de kjoler der er oppe i de to-trehundrede dollars prisklasse! Jeg fandt så min, og skulle til at gå ud og betale den, da jeg så en anden en hænge lige ude foran prøverummet. Ej, det skader da ikke bare at prøve den! Den er jo min størrelse. Woops, I'm in love. Og den var kun $99! Så mangler jeg da bare sko, noget at få gjort med håret, en lille taske og nårh ja, en prom date............... (haha, græder lidt inden i) 

Hele den seneste uge har jeg også brugt på playpractice fra 15:30 til 20:00 om aftenen. Hold nu op, hvor har det været hårdt. North Crawford er kendt for deres enestående teaterstykker og vi har de bedste forestillinger i det sydvestlige Wisconsin. Det er ikke engang noget, vi bilder os ind! Men vi bliver også presset og udfordret helt sindssygt af Ghormley, og der bliver råbt en del og af og til glemmer man lidt at det er altså (shh, ikke sig til Ghorm at jeg sagde det!) bare et high school play. Det er jo ikke Det Kongelige! Anyways, jeg brugte i går min lørdag på skolen fra 9-16 med play practice. Det var nervepirrende og hårdt, men det var simpelthen også så sjovt! Kan ikke fatte at vores forestiller starter i morgen! Vi skal være på skolen klokken 6:30 om morgenen for make-up call og så skal vi give en forestilling for vores skole og Viroqua's english classes, da det jo er et Shakespeare stykke. Og så spiller vi igen om aftenen! Det er så skræmmende. 
Haha, vores smukke kostumer. På forreste række er det Aina, Mona og Liv og på bagerste række er det så Ludvig (fra Sverige) og jeg. Så yndige! Ligner en lyserød flødeskumskage i det kostumer, men skal heldigvis kun have det på i 2 minutter, under "the masquerade dance".

Efter vores 7-timers lange play practice i går, tog et par af os (Katja, Lisa, Sever, Mona, Aina, Liv, Caitlyn og jeg) til Viroqua. Her startede vi med at tage i Walmart (heaven!!) for at købe hvad end vi nu manglede (det er ikke så tit, at vi tager ud og køber ind her, og har normalt aldrig rigtig tid til det, så ender altid med at mangle en hel del) og så tog vi på Culver's. Seriøst, det er den bedste fastfood kæde i verden, for det VIRKER som om der er lidt kvalitet over det. Desværre er den kun i Wisconsin, men seriøst, Culver's er det bedste. 
Hvad jeg for det meste køber der. De har den lækreste salat! Og deres burgers, uhmm... Og deres cheesecurds! Og deres custard (soft ice, hvad end du vil kalde det.) Så amazing!

Derefter tog vi i biffen for at se Mr. Peabody and Sherman eller hvad den film nu hed. Den var så sød og sjov og selvom det virkede som en børnefilm, var den altså helt vildt god! Jeg sad sammen med Aina og vi havde det så sjovt. Kan helt klart anbefale den. (Far, det her ville så meget være en film vi to ville se sammen og have det sjovt over!) 


Og så lige hvad jeg købte i går! I LOVE AMERICA! hahahah, og en hel del kaffe for næste uges teaterforestillinger. 

Desuden starter track også i morgen! Aaarh, så skræmmende. Det bliver godt!
Og nu vil jeg smutte, Jada stresser mig for vi skal ud og se Dylan wrestle. Wuhuu! Hav det godt venner

Ingen kommentarer:

Send en kommentar