tirsdag den 15. april 2014

PIRATE MERCHANT OF VENICE

Det er over en måned siden, siden jeg sidst har givet lyd fra mig. Har skrevet en masse, men har aldrig fået postet noget, så nu bliver det altså! Jeg har skrevet et par indlæg, som jeg vil få postet i løbet af de næste par dage, så jeg kan få indhentet alt det, som I ikke har hørt om! Endnu engang går jeg bare i kronologisk rækkefølge, så her får I noget som skete for nu en måned siden (ALLEREDE?! Tiden går alt for hurtigt og alt for langsomt. Det får I OGSÅ et indlæg om. Ååh, hvor er I heldige!). Anyways, tilbage i midten af marts optrådte vi med The Pirate Merchant Of Venice. Efter en masse hårde practices, et stort pres på os unge mennesker (begyndte måske, måske ikke på et tidspunkt at græde lige før jeg skulle på scenen under en generalprøve... Det endte dog godt!) og nerver gik det helt fantastisk! Vi optrådte mellem mandag-lørdag, dog minus onsdagen. Det var et langt stykke og vi fik desværre ikke fuldt hus, da Shakespeare åbenbart skræmmer de voksne, som Ghormley forklarede. Men det var et godt stykke!

Vores introscene, hvor Ghormley og Camille introducerede stykket og karaktererne og vores villain som laver kaninører på Ghormley. Seriøst, hele North Crawford Playhouse gruppen er skudt i hovedet og jeg elsker dem for det!

Ooog så en af vores "dramatiske" scener, haha! Jeg skulle tudbrøle. 
Det var alt i alt en super god oplevelse og som jeg tidligere har nævnt, havde jeg altid fortrudt at jeg ikke tog del i musicalen, så selvom det her var et lidt tungere job, var det stadig virkelig sjovt og lærerigt! Efter stykket skulle vi "strike settet", altså rydde alting fra scenen op, tage det hele ned og der ved midnat var vi færdige. Efter det tog et par stykker af os hjem til Jareds hus, hvor vi så film (MONTY PYTHON! Yeeeeees!), spiste mad og bare hang ud. Vi endte med at falde i søvn der ved 5:30 tiden, men vi havde det simpelthent så sjovt. Nu er det så ovre, og jeg vil aldrig glemme den her oplevelse. Jeg har altid været fascineret om tanken ved at stå på en scene, så det var virkelig sjovt at opleve og jeg er så taknemmelig for alle i den gruppe og Ghormley for at have tålmodighed med alle os foreigners, som han ville have med i stykket. Det var virkelig en anderledes oplevelse! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar