fredag den 18. april 2014

PROM 2014 - PART TWO

 ///The Prom Group 2014! Skønne mennesker

Efter billederne i Gays Mills, begyndte det at stå ned i stænger, men vi skulle altså afsted, da vi havde en 1,5 køretur foran os så vi kunne få spist noget mad! At bo i en small town i en nøddeskal. Vi kunne selvfølgelig spise på den lokale bar eller den ret så ringe restaurant vi har, men det fristede egentligt ikke. Fun fact: hver "by" har en Main Street, som er en kort, lige vej, med alle deres populæreste steder. Hvad der er fun om den her fact, er at hver by har en bar. De her byer er altså med en population mellem 100-500 mennesker (Gays Mills er vores "store" by med hele 450!), og hver evigt eneste af dem har en bar. That's Wisconsin for ya!
///My ladies! Da jeg tog til USA regnede jeg aldrig med at få så fantastiske veninder, men har fået 3 bedste veninder for livet! Og jeg synes personligt, at det er ret sjovt at vores farvekombination minder lidt om et påskeæg.. Heh, upsi
/// Drengene! De er alle sammen skudt i hovedet...

/// Min dansker!! Kan huske i starten, siden vi var så mange udvekslingsstudenter og der var mange jeg ikke havde snakket med (inkluderet hende her!), vidste jeg ikke hun var fra Danmark, før den dag vi var ude og shoppe homecoming dresses og det gik op for os begge at vi var danskere! Vi snakker dog stadig engelsk sammen, bare fordi vi kan <3

Aaaaanyways, siden vi ikke ville spise på Crawford County's ringe spisesteder, kørte vi til LaCrosse, hvor vi først stoppede ved en river for at tage billeder. Vi var der i næsten en time og tog billeder tror jeg. Det føltes i hvert fald sådan! 

Herefter drog vi så videre mod, hvor vi skulle spise. Planen var egentligt at vi skulle spise på Buffalo Wild Wings (snasket, friturestegt fingermad i pænt tøj? Don't ask), men siden vi var omkring 25 mennesker kom det ikke til at ske. Vi endte på min første italienske fastfoodkæde, Fazoli's, SOM VAR SÅÅÅ GODT! Masser af pasta fyldt med kalorier, umm! Så var vi på vej hjem igen, hvilket tog alt for lang tid. Som sagt havde vi haft meget voldsomt regnvejr det meste af dagen, og på vejen hjem kørte vi ind i en tordenstorm. Wisconsins vejr er altså meget ekstremt, især når man er vant til Danmarks super ynkelige torden. Det var super fascinerende og skræmmende på samme tid at sidde og kigge på, og på et tidspunkt blev vi så nødt til at stoppe på en tankstation, da vi havde nogle andre venner, som var kørt ind i noget haglvejr med hagl på størrelse af golfbolde! Vi ville altså ikke risikere at smadre forruden. 

/// Bruna havde en veninde, som er fotograf, så hun var så sød at komme og tage et par billeder af os! 

Ved 9:30-tiden ankom vi så til gode lille Crawford. Man kunne selvfølgelig sige at der var "gang i den", men nu må vi selvfølgelig også forholde os til at det her er en skole på 400-et-eller-andet elever, med 12 grades. Klokken 10 gik vores nominerede prom king and queens på scenen og kronen blev overrakt. Det var så sødt og dem jeg stemte på, vandt! Herefter blev der danset, selvom vores DJ var omkring de 40 år gammel og spillede udelukkende country musik og the macarena. Men det endte med at altså være virkelig sjovt! Fik desuden også lov til at prøve the prom king crown i 4 sekunder!

Ved midnat begyndte tog et par stykker af os hjem til Ludvigs værtsfamilie, hvor vi så gyserfilm (eller de andre gjorde, jeg lå med ryggen til, ørerne dækket og lukkede øjne...) og faldt i søvn og næste morgen spiste vi solid morgenmad og tog derefter hjem.
/// Ladiiiiies! Kan ikke engang huske da vi tog det her billede, men jeg gætter på mit triste ansigtsudtryk er pga. de stropper inde i kjolen blev ved med at snige sig op... 

/// Crawford's Angels

Alt i alt var prom en fantastisk oplevelse og helt sikkert en jeg vil huske for resten af livet. I morgen er det jo min 17-års fødselsdag, og kan ikke rigtigt finde ud af om jeg glæder mig eller ej. Jeg har ikke de helt store planer andet end der er familie påskemiddag om aftenen, og tror jeg vil se om jeg kan få lavet nogle planer så jeg kan hænge ud med pigerne, men ellers tror jeg det bliver en meget afslappet dag og forhåbentligt bliver det ikke alt for hårdt at være hjemmefra på min fødselsdag. Kan slet ikke forstå, at det bliver mit sidste år som "barn"! Synes selv, at det er alt for skræmmende at tænke på. Hold nu op, hvor jeg savner at gå i børnehave, haha! *begynder så småt at synge "Forever Young"*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar