torsdag den 15. maj 2014

COMING HOME

/// alle mine skoenne foreign exchange students, poser den i Chicago - det skal jeg nok ogsaa fortaelle jer om senere <3333
Har egentligt saa meget andet at skulle fortaelle jer om, men nu sidder jeg her paa biblioteket paa skolen (uden dansk tastatur, saa I maa lige baere over, at jeg ikke har adgang til at skrive de gode gamle danske bogstaver.). Nu staar det bogstaveligtalt sort paa hvidt at jeg skal hjem, og det er saa underligt. Fik min billet fra Washington DC til gode gamle KBH i dag i anden time, og det var meget blandede foelelser jeg fik. Jeg blev super ked af det, bare fordi, at nu er det en realitet at jeg skal forlade mit liv her. Jeg blev glad og lettet, for jeg ville komme hjem igen. Og saa blev jeg super stresset og paranoid for hvordan det vil gaa naar jeg kommer hjem. Jeg har det som om, at det her er mit hjem og nu det er den foelelse af at vaere forvirret og usikker paa, hvordan det hele skal gaa, naar man nu flyver over tusindevis af kilometer for at ankomme til en "ny" destination. Jeg har det som jeg havde, foer jeg tog til USA. Jeg er super usikker og ved ikke, hvordan jeg kommer til at haandtere at komme hjem igen, for jeg ved, at der er en masse mennesker jeg har mistet kontakt til og en masse har aendret sig. Jeg har jo selv aendret mig pissemeget, saa det er ogsaa skraemmende for at se, hvordan alle dem derhjemme vil reagere paa USA-Anna. 

Men det skal jo nok gaa alt sammen. Det er kun smaa problemer, og efter de sidste 9 maaneder, foeler jeg, at jeg kan klare stortset alting. Bortset fra gymnasiet, selvfoelgelig. Endnu en ting, der skraemmer mig. Jeg skal starte paa gymnasiet med hoeje krav til uddannelse, og jeg har aerligttalt ikke haft de svaerest og mest udfordrende fag de seneste 9 maaneder, saa det bliver nok haardt at skulle hoppe op paa hesten igen. Men, jeg skal nok klare det. 

Either way, for jer, som er interesseret, saetter jeg foedderne paa dansk jord igen den 12. juni klokken 15:50 i KBHs lufthavn, saa hurra hurra, jeg kommer rent faktisk tilbage til Danmark! 

1 kommentar:

  1. jeg glæder mig så meget til at du kommer hjem igen!!!

    SvarSlet